tom fit center
life force energy
Pn-Pt 6:30 - 23:00 / Sb 8:00 - 20:00 / Nd 8:00 - 18:00tel. 663 672 772

Body Mental

  • kadra

    JOGA

    JOGA, czyli trening oparty o filozofię Dalekiego Wschodu, łączący asany (pozycje i postawy medytacyjne) z technikami oddychania, pełnej relaksacji  oraz świadomej koncentracji. Proponujemy zajęcia dla początkujących i zaawansowanych, które zawsze bazują na poprawie kondycji fizycznej i psychicznej oraz eliminowaniu/zmniejszaniu dolegliwości bólowych.


    Zajęcia dla kobiet i mężczyzn
     100 lub 110 minut

  • kadra

    ZDROWY KRĘGOSŁUP

    ZDROWY KRĘGOSŁUP to idealne treningi dla osób, które wiele godzin spędzają przed ekranem komputera. Siedzący tryb pracy wywołuje często wady postawy, przykurcze, ból kręgosłupa, rozdrażnienie i wiele innych nieprzyjemnych symptomów. Nasze treningi odciążają kręgosłup, łagodzą/eliminują napięcia mięśniowe, wzmacniają mięśnie posturalne oraz kształtują prawidłową postawę ciała. Jednym słowem przynoszą ulgę i działają profilaktycznie. Ćwiczenia są proste, nie obciążają stawów i dedykowane są osobom w każdym wieku.

    Zajęcia dla kobiet i mężczyzn
     30 lub 55 minut

  • galeria

    PILATES STRETCHING

    PILATES STRETCHING (ćwiczenia rozciągające) to zestaw ćwiczeń rozciągających i relaksacyjnych łączących gimnastykę, tai-chi, jogę i balet. Treningi dedykowane osobom w każdym wieku wzmacniają, rozciągają, naprężają i rozluźniają wszystkie grupy mięśniowe,  zapobiegając lub łagodząc wszelkie urazy w ścięgnach i stawach. Większość ćwiczeń  wykonywana jest w pozycjach niskich i leżących przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce, w rytmie własnego oddechu.


    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
      55 minut
  • galeria

    Mobility

    Mobility jest pełnym przewodnikiem rozwiązywania bólu, zapobiegania kontuzjom i optymalizacji wyników sportowych. Ludzie ewoluują od 2.5 miliona lat, przez co ludzkie ciało jest ponadprzeciętne. Podczas gdy ludzie rodzą się jako niesamowite maszyny, nie rodzą się z odpowiednim oprogramowaniem do jej prowadzenia. MobilityWOD jest zaprojektowany do pomocy obsługi mechaniki organizmu i zapewnienia narzędzi do wykonywania podstawowych czynności związanych z naszym organizmem. Najważniejsze z powyższej reguły to: radzenie sobie z bólami, zapobieganie kontuzjom, optymalizacja wyników sportowych. W skrócie można powiedzieć, że jest to zwiększanie mobilności naszego ciała, czyli rozciąganie, powiększanie zakresu w stawach, podstawowe techniki masowania oraz rozbijania mięśni. Na Mobility: rozciągamy, naciągamy, masujemy, ugniatamy, rollujemy, ściskamy, uciskamy skurczamy i rozkurczamy
  • galeria

    Rolowanie

    Rolowanie to prosta i przyjemna czynność, która z czasem stanie się chwilą odprężenia wyczekiwaną przez Ciebie cały dzień. Do korzystania z Rolera (wałka) nie ma żadnych przeciwwskazań, a jedynie co ci jest potrzebne to rolka i kawałek podłogi lub ściany. Na rolce ćwiczymy za pomocą ciężaru własnego ciała, dzięki czemu sama decydujesz, jak intensywny będzie Twój masaż. Wystarczy 8-10 powtórzeń na każdy mięsień, aby poczuć rozluźnienie i ulgę w bólu. Skorzystaj z naszych porad, aby rolowanie było bardziej efektywne.  Do zakładki fitness wrzucamy zajęcia „trampoliny”  z opisem i zdjęciem: Jumping fitness to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu. w czasie godzinnego treningu jumping fitness możemy spalić aż 800 kcal! Jeśli więc szukasz sposobu na skuteczną utratę kilogramów, ten typ ćwiczeń jest dla ciebie idealny
  • galeria

    AKTYWNE 9 MIESIĘCY

    Specjalny program ćwiczeń - stworzony w oparciu o wiedzę lekarzy, fizjoterapeutów, położnych, oraz wieloletnią praktykę osób prowadzących zajęcia z kobietami w ciąży w szkołach rodzenia, ośrodkach jogi, studiach Pilates.

    Obejmuje on ważne dla Ciebie grupy ćwiczeń:
    - ćwiczenia ogólno kondycyjne - min. wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe (bardzo polecane przy bólach pleców),
    - ćwiczenia rozciągające,
    - ćwiczenia korygujące postawę,
    - ćwiczenia uelastyczniające mięśnie dna miednicy, krocza i stawów biodrowych, ćwiczenia oddechowe i sposoby oddychania stosowane w czasie porodu,
    - naukę markowanego parcia,
    - trening relaksacji,
    - nauka techniki aktywnego porodu: efektywne włączanie technik oddychania podczas przyjmowania pozycji aktywnych
    Gimnastyka w ciąży zestaw ćwiczeń ogólno-wzmacniających opartych na bazie Pilates oraz Body Ball, z wykorzystaniem min. małych piłeczek easy ball, dużych piłek oraz ciężarków. Zajęcia prowadzone są w kameralnych, maksymalnie 10-osobowych grupach.
    Pilates w ciąży zestaw ćwiczeń opartych na bazie metody Pilates z wyłączeniem wzmacniania partii mięśniowych brzucha. Zajęcia prowadzone są w kameralnych, maksymalnie 10-osobowych grupach.
    Bodyball w ciąży zestaw ćwiczeń z wykorzystaniem dużych piłek, które często są wykorzystywane na salach porodowych oraz małych piłeczek easy ball, które są cudownym urozmaiceniem ćwiczeń równoważnych oraz niesamowitym wsparciem przy relaksacji. Zajęcia prowadzone są w kameralnych, maksymalnie 10-osobowych grupach.
  • kadra

    STABILITY

    Trening stymulujący do pracy głęboko położone mięśnie tułowia, które łączą się z kręgosłupem, miednicą i barkami, będąc tym samym podstawą zdrowego ciała oraz siły naszych kończyn. Co więcej, dobra stabilizacja centralna zmniejsza ryzyko kontuzji i urazów sportowych, poprzez wyuczoną kontrolę nerwowo-mięśniową.

    Zajęcia dla kobiet i mężczyzn
      55 minut