tom fit center
life force energy
Pn-Pt 6:30 - 23:00 / Sb 8:00 - 20:00 / Nd 8:00 - 18:00tel. 663 672 772

Fitness

  • kadra

    ABS

    ABS (ABDOMINAL BODY SYSTEM):  ćwiczenia modelujące dolne partie ciała – uda, pośladki i biodra. Widoczne efekty zapewniają regularne ćwiczenia 2-3 razy w tygodniu. Każdy trening zaczyna się dynamiczną rozgrzewką, a kończy delikatnym stretchingiem.

    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
     30 lub 55 minut

  • ZAJĘCIA DLA MALUCHÓW

    ABT

    ABT (ABDOMINAL, BUTTOCKS, THIGHS): ten wzmacniająco-modelujący trening wykonywany do rytmicznej muzyki obejmuje zestaw ćwiczeń, które zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

    Treningi dedykowane kobietom
     55 minut

  • galeria

    TBC

    TBC (TOTAL BODY CONDITION): zajęcia 2 w 1 łączące ćwiczenia aerobowe z treningiem modelującym dolne i górne partie ciała. Trening przy dynamicznej muzyce z wykorzystaniem
    hantli, ciężarków, pasów gumowych i piłek poprawiają kondycję i kształtują sylwetkę. Dzięki ćwiczeniom skóra jest lepiej ukrwiona i napięta, a systematyczne treningi pomagają panm walczyć z „brzuszkiem, a kobietom z rozstępami i cellulitem.

    Treningi dedykowane kobietom
     55 minut

  • galeria

    FAT BURNER

    FAT BURNER (Spalanie tłuszczu) to trening, który pozwala szybko i łatwo pozbywać się nadwagi bez stosowania drakońskich diet odchudzających. Główna zasada brzmi „im więcej chcesz schudnąć, tym częściej trenuj”. Spokojne ćwiczenia (ok 70% maksymalnego tętna) w rytmie muzyki w prostych układach choreograficznych szybko palą kalorie, przyspieszają pracę serca i dotleniają organizm podnosząc jego ogólną wydolność.

    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
     30 lub 55 minut

  • galeria

    TBC STEP

    TBC (TOTAL BODY CONDITION) w wersji STEP to trening, który pozwala spalić ponad 400 kalorii, poprawia kondycję i wydolność organizmu, wyrabia poczucie rytmu  i dodaje energii bez nadmiernego obciążania stawów. Ćwiczenia wzmacniają całe ciało, redukują zbędne kilogramy i przywracają dobre samopoczucie.

    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
     55 minut

  • galeria

    TRENING OBWODOWY

    Trening obwodowy łączy zalety ćwiczeń siłowych i treningu kardio zapewniając szybkie efekty, czyli szczupłą i wysportowaną sylwetkę w krótkim czasie.  Każde z ćwiczeń oddziałuje na inną grupę mięśniową efektywnie je wzmacniając, spala tłuszcz, dotlenia organizm i zwiększa jego wytrzymałość. Trening zapewnia bardzo rezultaty w przypadku ćwiczeń wykonywanych 3-4 razy w tygodniu.

    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
     30 lub 55 minut
  • galeria

    TRENING FUNKCJONALNY

    TRENING FUNKCJONALNY to ćwiczenia imitujące ruchy wykonywane na co dzień. Trening zwiększa siłę oraz szybko poprawia koordynację, zmniejszą ryzyko przeciążeń podczas wykonywania codziennych czynności. Szczególnie polecany jest osobom, które wracają do zdrowia po kontuzjach, borykają się ze schorzeniami stawów oraz seniorom.

    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
     30 lub 55 minut
  • galeria

    MAGIC BAR

    MAGIC BAR to ćwiczenie ze sztangą wykonywane w rytm muzyki o różnym tempie. Trening rozpoczyna się rozgrzewką, a następnie przechodzi w ćwiczenia ze sztangą o wadze 5, 2,5 oraz 1,25 kg – w zależności od potrzeb i możliwości grupy. Trening oddziałując niemal na wszystkie grupy mięśniowe wzmacnia je i lekko zarysowuje. Jedna sesja pozwala spalić od 300 do 500 kalorii, ćwiczenia przyspieszają przemianę materii,  a w wyniku zaciągniętego długu tlenowego efekt treningu trwa do 36 godzin po jego ukończeniu.


    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
     55 minut
  • galeria

    KETTLEBELLS

    KETTLEBELL to trening z odważnikami, który poprawia gibkość, koordynację ruchową oraz świetnie wpływa na układ krążenia. Ćwiczenia angażuje do pracy wiele mięśni jednocześnie zwiększając wytrzymałość, przyspieszając odchudzanie i zapewniając szysze efekty niż trening z hantlami.


    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
     30 lub 55 minut
  • galeria

    STEP

    STEP (platforma do zajęć choreograficznych) to trening cardio w rytmie muzyki o zróżnicowanym tempie, który pozwala w przyjemny sposób spalać kalorie, modelować sylwetkę oraz wzmacniać układ krwionośny. Dzięki choreografii z wykorzystaniem stopnia redukujemy tkankę tłuszczową, wzmacniając jednocześnie dolne partie mięśniowe. Zajęcia powodują znaczny wzrost wydolności ogólnej organizmu. Są również dobrym treningiem koordynacyjnym dla ciała i umysłu (dzięki zaangażowaniu błędnika w trakcie zajęć).


    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
      55 minut
  • galeria

    FITBALL

    FITBALL (trening z piłką o średnicy 55 – 65 cm) to trening łączący proste oraz bardziej skomplikowane ćwiczenia, które angażują główne grupy mięśniowe, w tym mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Fitball to idealna propozycja dla osób mających problemy z kręgosłupem lub dla kobiet powracających do formy po kontuzji (po konsultacji z rehabilitantem).  Nasz instruktor każdy trening dostosowuje do wieku i kondycji grupy: starszym lub początkującym proponując lżejszy zestaw ćwiczeń nastawionych na delikatny streatching i relaksację, a zaawansowanym nieco bardziej angażujący poszczególne grupy mięśniowe.


    Treningi dedykowane kobietom
     30 lub 55 minut
  • galeria

    PŁASKI BRZUCH

    PŁASKI BRZUCH to trening, który wyszczupla i modeluje brzuch skutecznie wzmacniając i izolując wszystkie jego mięśnie. Trening rozpoczyna się rozgrzewką, która angażuje okolice brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Jego dalsza część to ćwiczenia o zróżnicowanej intensywności nastawione na precyzję ich wykonania. Brzuchomania to gwarancja sukcesu w walce o płaski brzuch, który pozwala czuć się pewnie, komfortowo nosić bikini, chodzić na basen, opalać się i doskonale czuć się ze sobą – bez względu na wiek.


    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
     30 lub 55 minut
  • galeria

    CORE

    CORE (TRENING GŁĘBOKICH MIĘŚNI) to trening, który polega na utrzymywaniu kręgosłupa oraz całego ciała w określonych pozycjach podczas ruchu i w bezruchu, np. podczas stania na jednej nodze, na rękach. Dzięki ćwiczeniom wzmacniają się tzw. głębokie mięśnie, w tym te, o których osoby biorące udział w treningach nigdy wcześniej nie słyszały.  Efekty regularnych treningów przekładają się na ogólny wzrost siły, zarysowaną sylwetkę oraz lepszą stabilność   całego ciała. Treningi zapewniają korzyści wszystkim – aktywnym sportowcom, ludziom młodym, którzy spędzają wiele czasu przed komputerem oraz osobom starszym.


    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
    15 lub 30 minut
  • galeria

    TRX

    TRX (TRENING FUNKCJONLANY) to ćwiczenia z wykorzystaniem regulowanych taśm i obciążenia własnego ciała. Zaawansowane formy tego treningu zostały opracowane przez komandosów, a ideą treningu było przygotowanie jednostek specjalnych do walki w trudnych warunkach. Ćwiczenia już na najniższym poziomie zaawansowania angażują wszystkie grupy mięśniowe, zapewniając ich równomierny rozwój – bez sztucznych obciążeń dla kręgosłupa i stawów.  Trening zapewnia realny wzrost siły i zgrabną sylwetkę. Co więcej, ćwiczenia pozytywnie wpływają na układ krwionośny i odpornościowy.


    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
     30 lub 55 minut
  • galeria

    BOSU TRENING

    BOSU TRENING – to ćwiczenia z wykorzystaniem przyrządu Bosu, które pozwalają w łatwy i przyjemny sposób gubić zbędne kilogramy oraz intensywnie modelować sylwetkę w wybranych partiach ciała. Zróżnicowane treningi umożliwiają, m.in. wzmocnienie oraz izolowanie  mięśni pośladków, ud, brzucha, klatki piersiowej i ramion. Co więcej BOSU TRENING zapewnia większą stabilizację całego ciała oraz jego odporność na przeciążenia.


    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
     30 lub 55 minut
  • galeria

    fight fitness

    Fight fitness to program treningowy opracowany przez Billy Blanksa, czyli siedmiokrotnego mistrza świata w karate. Te wyczerpujące ćwiczenia dla zaawansowanych łączą elementy boxu,  kickboxingu i wschodnich sztuk walki, pozwalając szybko spalać tkankę tłuszczową, budować wytrzymałość oraz intensywnie modelować sylwetkę. Po mimo, że niektóre ćwiczenia wydaja się koncentrować na pojedynczych częściach ciała, tak naprawdę angażują wszystkie.


    Treningi dedykowane kobietom i mężczyznom
     30 lub 55 minut
  • galeria

    SENIOR FIT

    SENIOR FIT to zajęcia opracowane z myślą o potrzebach i preferencjach osób starszych. Wyselekcjonowane ćwiczenia wykonywane w tempie dostosowanym do możliwości ćwiczeń podtrzymują ogólną sprawność fizyczną, pozwalają się odprężyć, przywracają swobodę oddechu i lekkość ruchu. Co bardzo istotne, regularne treningi pomagają likwidować przykurcze mięśni, poprawiać krążenie oraz budować odporność organizmu.


    Treningi dedykowane seniorom: kobietom i mężczyznom
     30 lub 55 minut
  • galeria

    Grupa Biegowa

    Regularne spotkania miłośników biegania i treningu na świeżym powietrzu. Podczas tych zajęć zapoznają się Państwo z różnymi metodami biegowymi, wymienią się doświadczeniem i wezmą udział w bezpiecznym treningu grupowym. Nauka prawidłowej rozgrzewki, doskonalenie techniki biegania i rozciągania to powtarzalny cykl spotkań. Celem stworzenia grupy jest również organizacja i uczestnictwo w imprezach biegowych. Zapraszamy osoby, które chcą dzielić się wspólną pasją i motywować innych do regularnych treningów biegowych.
  • galeria

    Tabata

    Tabata, czyli interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tygodniu w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę. Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń.