tom fit center
life force energy
Pn-Pt 6:30 - 23:00 / Sb 8:00 - 20:00 / Nd 8:00 - 18:00tel. 663 672 772

Sztuki Walki

  • kadra

    KICKBOXING W FORMULE FULL CONTACT

    W swoich założeniach Kickboxing w klasycznej wersji Full Contact opiera się na ciosach wyprowadzanych z pełną siłą. Dozwolone są wszystkie techniki bokserskie oraz kopnięcia powyżej pasa. W formule pełnokontaktowej nie wolno kopać kolanem, ani uderzać łokciem. W naszej szkole kickboxingu przede wszystkim stawiamy na bezpieczeństwo, dlatego ćwiczenia oraz symulacje walk i sparingi odbywają się z zachowaniem wszelkiej ostrożności. Treningi pozwalają zyskać większą kontrolę nad własnym ciałem i siłą i skutecznie się koncentrować. Ćwiczenia poprawiać motorykę, zapewniają gibkość i gwarantują wszechstronny rozwój i świetną kondycję.

  • ZAJĘCIA DLA MALUCHÓW

    KICKBOXING W FORMULE K1

    Co powiesz na treningi w formule wprowadzonej i spopularyzowanej przez japońską organizację K1? Formuła opiera się na zmodyfikowanych zasadach japońskiego kick-boxingu wzbogaconych o techniki z innych stylów, takich jak boks tajski, czy karate. W K1 dozwolone są wszystkie techniki bokserskie, kopnięcia, ciosy kolanami i obrotowe uderzenia pięścią. W naszej szkole kickboxingu treningi zawsze obejmują elementy, symulacje walki oraz bezpieczne sparingi, ale przede wszystkim zapewniają wszechstronny rozwój fizyczny, poprawę motoryki i budowanie kondycji.

  • galeria

    KICKBOXING W FORMULE LOW KICK

    W formule LOW KICK dozwolone są wszystkie techniki bokserskie oraz kopnięcia, ale tylko do wysokości głowy. Podobnie jak w innych formułach zakazane są ciosy zadawane kolanem, lub łokciem. Dozwolone są natomiast kopnięcia golenią – osłoniętą ochraniaczem. Podobnie jak w pozostałych treningach, technika walki, jej symulacje i wszystkie ćwiczenia koncentrują się na wszechstronnym i zrównoważonym rozwoju fizycznym, budowaniu dobrej kondycji i wydolności organizmu. Systematyczne treningi zapewniają większą gibkość, szybkość, wytrzymałość oraz oczywiście zapewniają umiejętności kontrolowanej samoobrony.

  • galeria

    BOKS

    Boks to jeden z najstarszych sportów, które pozwalają budować rewelacyjną kondycję fizyczną i koordynację już od czasów starożytnych. Treningi rozwijają ciało  - m.in. budują kondycję, szybkość, wzmacniają siłę mięśni i koordynację ruchu oraz umysłu – wzmacniając charakter, ucząc nieustępliwości oraz szacunku dla przeciwników.
    Formuła treningów bokserskich w naszej szkole uwzględnia techniki boksu, naukę poruszania się po ringu, utrzymywania dystansu i prawidłowej gardy oraz wyprowadzania klasycznych ciosów – prostych, sierpowych i podbródkowych.  Oprócz treningu technik,i liczne ćwiczenia  bokserskie zapewniają równomierny rozwój fizyczny.

  • galeria

    MUAY THAI (BOKS TAJSKI)

    Formuła Muay Thai łączy wszystkie techniki bokserskie, obrotowe uderzenia pięścią, kopnięcia oraz ciosy kolanami (bez względu na wysokość) oraz rzuty, podcięcia i walkę w klinczu. Podobnie jak we wszystkich innych kategoriach nie wolno uderzać łokciem.
    Zgodnie z filozofią tajską, Muay Thai budzi ducha wojownika i pozwala zmienić ciało w skuteczną broń, która jest groźna dla przeciwnika i gwarantuje bezpieczeństwo. Regularne treningi  szybko poprawiają ogólną sprawność fizyczną i wydolność organizmu, zapewniając gibkość, zwinność i wzrost siły mięśni.
    Co ważne, wykonywane ćwiczenia równomiernie kształtują sylwetkę bez wyczerpujących ćwiczeń na siłowni, a wbrew pozorom Muay Thai to świetna propozycja dla osób w każdym wieku.

  • galeria

    TAE BO

    Tae-Bo to połączenie dynamicznego aerobiku z elementami sztuk walki takimi jak karate, aikido, kickboxing i boks. Ćwiczenia poprawiają krążenie, spalają tkankę tłuszczową, modelują sylwetkę, rozciągają mięśnie i poprawiają ogólną kondycję, motorykę i koordynację ruchów.
    W Tae-Bo „bijemy i kopiemy powietrze” – wszystkie techniki walki i wyprowadzane ciosy są markowane, dzięki czemu treningi eliminują ryzyko siniaków i jakichkolwiek kontuzji.

    Regularne treningi bardzo szybko poprawiają samopoczucie, zapewniają pozytywną energię i skuteczne antidotum na stres. Treningi przeważnie są szybkie i dynamiczne, jednak w naszej szkole zawsze ich tempo dopasowujemy do możliwości grupy.

  • galeria


    Brazylijskie Jiu-Jitsu

    BJJ obejmuje walkę w stójce, zwarciu i parterze.

    Podstawowe dwie formuły walki w BJJ to:
    • walka w gi (kimonie),
    • walka bez gi (bez kimona a wiec spodenki, rashguard bądź koszulka lub same spodenki)

    Brazylijskie jiu-jitsu koncentruje się na walce z jednym przeciwnikiem. Walka w brazylijskim jiu-jitsu odbywa się głównie w parterze. Taktyka polega na sprowadzeniu przeciwnika do parteru, unieruchomieniu go i wykonaniu techniki kończącej – dźwigni bądź duszenia, zmuszającej przeciwnika do poddania się bądź pozbawiającej go przytomności.

    Zawodnicy brazylijskiego jiu-jitsu walczą w zwarciu, co dodatkowo utrudnia ich przeciwnikom wykonywanie uderzeń. Brazylijskie jiu-jitsu opiera się na chwytach. Dominują w tej dyscyplinie dźwignie, duszenia oraz inne techniki unieruchamiania przeciwnika. Uderzeń się nie stosuje. Ćwiczą je jednak zawodnicy przygotowujący się do turniejów mieszanych sztuk walki. Stosuje się też rzuty mające na celu sprowadzenie przeciwnika do parteru. Chwyty w parterze często wykonuje się nogami poprzez zahaczenie lub objęcie części ciała przeciwnika.

    Jednym z elementów charakterystycznych dla brazylijskiego jiu-jitsu jest tzw. garda. Garda polega na objęciu nogami przeciwnika stojącego lub klęczącego przez zawodnika leżącego. Stosuje się też tzw. dosiad, który polega na siedzeniu okrakiem na leżącym przeciwniku

  • galeria

    Zapasy styl wolny

    Sport zapaśniczy jest uprawiany na wszystkich kontynentach, ponieważ daje on doskonałe podstawy motoryczne i psychiczne do uprawiania innych dyscyplin sportu. Ćwiczenia zapaśnicze w znacznym stopniu podnoszą intensywność zajęć, kształtują koordynację ruchową, zręczność, wytrzymałość, siłę i czucie mięśniowe. Kształtują system nerwowy, adaptację na zmęczenie, odwagę i pewność siebie.
  •