tom fit center
life force energy
Pn-Pt 6:30 - 23:00 / Sb 8:00 - 20:00 / Nd 8:00 - 18:00tel. 663 672 772

Tom FIT CROSS

  • kadra

    CROSS TRAINING

    CROSS TRAINING to rewolucyjny trening wytrzymałościowo-siłowy oparty na zróżnicowanych ćwiczeniach, które pozwalają zbudować świetną kondycję oraz bardzo skutecznie modelować sylwetkę. Podstawą Cross Training są tzw. ćwiczenia funkcjonalne, takie jak przysiady, czy martwy ciąg. Nasz autorski program to radość ruchu, sportowe wyzwania, pokonywanie barier oraz rywalizacja z samym sobą. Cross to propozycja dla osób w każdym wieku, a zróżnicowane ćwiczenia o różnej intensywności pozwalają dostosować trening do indywidualnych potrzeb, preferencji i możliwości.

    Zajęcia dla kobiet i mężczyzn
      55 minut

  • kadra

    Tom Fit Cross INTRO

    Tutaj poznacie ideę treningu CROSS, podstawowe jak i zaawansowane ćwiczenia wykorzystywane na zajęciach BEGINNERS oraz WOD, zaznajomicie się z angielskim nazewnictwem. Trenerzy nauczą Was poprawnej techniki, co przełoży się przede wszystkim na bezpieczeństwo i lepsze wyniki treningowe. Tom Fit Cross INTRO to trening nie tylko dla początkujących!.

    Zajęcia dla kobiet i mężczyzn
      55 minut

  • kadra

    Tom Fit Cross BEGINNERS

    Trening, którego główną częścią jest WOD (Workout of the Day - trening dnia) składający się z podstawowych ćwiczeń wykorzystywanych w treningu CROSS. Będą to przede wszystkim ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała, kettllami, piłkami lekarskimi, boxami itp.

    Zajęcia dla kobiet i mężczyzn
      55 minut

  • kadra

    Tom Fit Cross WOD

    Zajęcia, które są esencją treningu CROSS. Codziennie będzie czekał na Was trening dnia zawierający wszystkie elementy systemu CrossFit. Postaramy się zachować jedną z głównych zasad tego systemu - nieprzewidywalność. Na zajęciach będziecie pod opieką trenera, który przeprowadzi Was przez urozmaicone formy rozgrzewki, elementy techniczne lub siłowe oraz trening główny. Bądźcie gotowi na porządny wycisk!

    Zajęcia dla kobiet i mężczyzn
      55 minut

  • kadra

    WEIGHTLIFTING

    Rwanie i Podrzut to nie tylko ćwiczenia często wykorzystywane w treningu CROSS. To również wspaniałe narzędzie do budowania siły i mocy sportowców. Na zajęciach z podnoszenia ciężarów poznacie technikę bojów olimpijskich, popracujecie nad nią dzięki szerokiemu wachlarzowi ćwiczeń akcesoryjnych oraz rozwiniecie siłę do bicia swoich PR-ów.

    Zajęcia dla kobiet i mężczyzn
      55 minut

  • kadra

    MOBILITY/STRETCHING

    W skrócie, zajęcia można opisać jako zwiększanie mobilności naszego ciała, czyli rozciąganie, powiększanie zakresu w stawach, podstawowe techniki masowania oraz rozbijania mięśni. Na Mobility: rozciągamy, naciągamy, masujemy, ugniatamy, rollujemy, ściskamy, uciskamy skurczamy i rozkurczamy. Wszystko w celu poprawy jakości i zakresów wykonywania podstawowych wzorców ruchowych takich jak:
    przysiad, martwy ciąg czy pozycja z rękami nad głową oraz wykonywania ćwiczeń wykorzystywanych w treningu CROSS.

    Zajęcia dla kobiet i mężczyzn
      55 minut

  • kadra

    STABILITY

    Trening stymulujący do pracy głęboko położone mięśnie tułowia, które łączą się z kręgosłupem, miednicą i barkami, będąc tym samym podstawą zdrowego ciała oraz siły naszych kończyn. Co więcej, dobra stabilizacja centralna zmniejsza ryzyko kontuzji i urazów sportowych, poprzez wyuczoną kontrolę nerwowo-mięśniową.

    Zajęcia dla kobiet i mężczyzn
      55 minut